İlhan hocaya gidiyorum şükür memnunum. Yeni mi sordunuz acaba, Hasta kabul edip etmemeyi? Coronadsn dolayı bir buçuk ay öncesi hastanede hiç yeni hasta kabulu olmuyordu da. Şimdi nasıl süreç bilemem. Devlet hastanesi için Kübra hoca ismini bir arkadşım söylemişti. Onun dışında bilmiyorum.