ZhrAlp Mom092 oo maşallah kalp atışı dinlememişsinizdir ama ben gitmedim sahana tesi randevu aldm bakalm inş kesemiz görünür bizimde
Mom092 ZhrAlp gozukur insallaah canim icini ferah tut yok henuz kalbini dinleyemedim rabbim hicbirimizi evlatla sinamasin sag salim kucagimiza almayi nasip etsin🥰
ZhrAlp 2subat 1 ay var aramızda siİn daha büyüktür inşallah hayırlı haberlerini alırsın sağlıklı bi şekilde kucağına alırsn
Esme1989 ZhrAlp selam canım hayırlı olsun inşallah gebeliğin. Bende 5+3 oldum Pazartesi doktora gidicem inşallah 🥰🙏🏻
ozgei Ben de 5 haftalığım 😊 3 gün önce keseyi gördük minikti, 2 hafta sonra tekrar gideceğim, aranızda kan sulandırıcı hap ve iğne kullanan var mı acaba
Ozlem-kk Bende 5+5 dün sonuçlarımıma göre guatr tsh m yüksek çıkmış bugün doktoraa gideceğim ilaç kullanmam gerekliymiş sanırım bu tarz bişi yaşayan oldu mu?
ozgei zeyneparacii beta hcg bakıldı 8bin civarıydı karından görüldü canım ama daha net olsun diye vajinal de baktı