Fatmanz1erva2 Ttugbatrn cnm bende selçuk tipa gidiyorum kadin dogum ozel hocalara muayne okuyorum simdilik memnunuz
Selcanecrinn Ttugbatrn ikili test icin 38 lira verdim detayli ulturason icin devlete yaptir bosuna para verme gene bende bakarim dedi kendi doktorum
Asli1453 Raziyeeebozdag cnm benimde anıt hastanesine gidiyorum doktorum sibel tüner sizin doktorunuz kim acaba
Minikonunannesi1 Asli1453 bende anit hastanesine gidiyorum Refika Selimoglu doktorum ve cok memnunum cok sukue 32 haftamdayim bastan beri ona gidiyorum
Nse Minikonunannesi1 refika hanım sayesinde hamile kaldım ☺️ sol yumurtalık kistim vardı ona gidiyordum tedaviye iki ay gittim ikinci ay hamile kaldım keşke maddi durumum olsaydı hamileliğim boyunca da refika hanıma gitseydim çok iyi bı doktor ilgili bı doktor
Raziyeeebozdag Asli1453 benim 2. Çocuğum ilkindede Sibel hanıma gittim çok seviyorum çok ilgili alakali
Minikonunannesi1 Hacr egitim arastirmaya gitmistim Müslum beye. Ama suan kadin dogum hastanesinde gorev yapiyor
Suzun2020 Medicana Rengin Karataylı nın hastasıyım azer hanıma gidiyordum hiç memnun kalmadım 32. Haftada Rengin hanıma geçtim
Bsrnb Suzun2020 canım Azer hanımdan neden vazgeçtin. Bende ona gidiyordum bende bıraktım da merak ettim senin nedeni ni
Suzun2020 Minikkelebek12 evet bende memnunum kendisinden doğuma az kaldı artık son 15-20 gün inş doğum olunca da kendisini daha iyi tecrübe etmiş olurum sizlerlede paylaşırım
Seda89 Fatmanz1erva2 Ali kemal belviranlıda yapmıştım 3 buçuk yıl önce memnun kaldım baya ilgilenmişlerdi herşeyimle