Fatmanz1erva2 daha karar vermedim ama bugün sağlık ocağına gittim hemşire ben olsam devlet hastanesini tercih ederdim 24 saat kadın doğumcu olur orda dedi galiba büyük ihtimal devlet hastanesinde yaparım çünkü ilk doğumumda orda yapmıştım memnun kaldım