Ladyssss Ay kızlar bu ay sanırım yine hüsran reglimin 2. Günü ama hala olmadım ve inanılmaz regli ağrım var 2 senedir çocuk istiyoruz ikimizde de hiç sorun yok sebebi bilinmeyen kısırlık dedi doktor. Siz regli ağrısı çektiniz mi bana yardım edin lütfenn🥺😔
Wonderanne Ladyssss bulantı kusma isteği koku hassasiyeti göğüs hassasiyeti kasikta batma hissi oldu bende adetim bittikten bir hafta sonra başladı belirtiler bir ay önceki yumurta mı geç üretildi yoksa o ay ki yumurta mı erken üretildi bilmiyorum adet bitiminde hamile kalmışım son adetle uyumlu gidiyor bebek kilo boy hafta olarak
Gijok Ladyssss ilk cocukda 9 ay hamile kalmadım sebep yokdu normalde adet sancisi ceken bi insandim zaten adet gunum geldi agri var kan yok diyorum resmen karnimi sıkıyodum doktora gittim söndürücü yazın dedim yazdı sonra bi kan ver ne olur ne olmaz dedi kan verdim hamileydim ama ben şok tabi
Ladyssss AABT ay inşallah bende hamileyimdir normalde dün adet olmam gerekiyordu ama işte gelen giden yok inşallah hamileyimdir🙏🏼🙏🏼
Ladyssss Gijok aaayyy ağlıcam şimdi aynı ben yani mod olarak şuan hiç umudum yok ama keşke sonu böyle güzel bitse😔😔
Wonderanne Ladyssss ve o ay evlenmistim yani düğünde adettim adetim baya geç olup düğüne denk gelmişti nasip galiba bu durum🤷🤗🤲🏻🌸
Ladyssss Ayazsimay ay bu kadar keskin belirtilerim yok hatta belirti mi bilmiyorum bile direk regli sancısı var 🤷🏻♀️
Ladyssss Ve adetime 1 gün kala ovülasyon testi var diye elimde onu yaptım böyle çıktı ama sonra negatifi göreceğim korkusuyla daha test almaya gitmedim. Lh testim https://imgyukle.com/i/yppZNj
Mahbuss Ladyssss canım köyü çıkmış biraz bende testte yap 😊 bende çok korka korka yaptım hep olumsuzdu çünkü ama yaptım anında çift çıktı çok şaşırdım. İnşallah bebisinde seni şaşırtır ♥️