Benim ilk Doğumum epidural normal doğumdu epidural zararlı değilde yapan kişinin tecrübesi önemli dozajını ayarlaması falan bende dozajını ayarlayamadıklarından ıkınma hissim olmadı ve çok zor bir Doğum yaşadım sonrasında bel ağrısı baş ağrısı yapıyor diyenler var ama bende olmamıştı