Doga-Deniz bende kanamam öle çok olmaz belki 1.2 damla olur aktif dönemdeyken benim sorunum sürekli ishal hali ,sürekli tuavlete çıkma falan , ama insan yinede tedirgin oluyor , kadın doğum doktorum prof.ülseratf kolitin gebelikte bir sıkıntısı olmaz dedi şimdi garanti olması için pazarteside gastrentolpji doktoruma gidicem