Doga-Deniz ilaç kullanıyor musunuz ben hamile kalmadan önce de hiç doğru düzgün kullanamamısımdır ilaçlarımı , ne bilim korkuyırum crp falan yükseltiyor ya gerçi en aktif dönemimde 20 falandı değer gecen seneler , bu sene remizyonda hamile kaldım ama 12.haftafa yakaladı beni 2 haftadırda devam ediyor , bebepe zararı olcak mı diye korkuyırum