hunilimom yok bebeğim hiç bir sorun yok çatı muayenesi oldum çatım müsait dedi bebeğimin başı da aşagıda kilolu bi çocuk da değil 3 buçuk kilo dedi yani bi sorun yok ben sordum neden sezeryan diyorsunuz diye benim suni sancı verecek imkanım yok burda dedi ve ben şok 😂😂 sanki bedavaya yapıyor bende heryere yazdım bildirdim şikayetimi bide son haftaya bıraktı kadın ya önceden de söylemedi pazartesi başka hastaneye gideceğim 🤷🏻♀️ Bana da para fazla almak için yada kolayına geldiği için böyle yapmak istiyor gibi geldi dengesiz