Mentuglale Hanımlar bebişleriniz kaçıncı haftada kanala girdi ? Benim 39 haftalık daha girmemiş başı aşagıda ama 🤷🏻♀️😇
Merveblt Mentuglale benim bugün kontrolüm vardı doktorum kanala girmiş dedi lehen kemiğine baskı yaptığı için ağrıların olur dedi 36 olduk bugün
Melihafurkan Mentuglale 38 haftalık hamileyim dün kontrole gittim çatı muayenesi de oldu kafası kanala girmiş dedi doktor
MutluAnnnecik Mentuglale benin 36.haftada girmişti 1 ay öyle gezdim 41.haftaya girince sezaryen oldum 🙈🤷♀️
Kardelenyigit 35-36da kafasını dayamıştı sonra bi gittim yana dönmüş hafif 39+2oldum ne kanala girmiş ne nişan ne sancı hiçbir şey yok dün bi sancım oldu kendini belli edecek şekilde başkada yok kiloda alıyor tam ortadayım ne yapıcam bilmiyorum
Mentuglale hunilimom kaçıncı haftada doğum yaptın nasıl oldu anlatırmısın kanala girmeden sancın falan nasıl geldi bir umut 🤷🏻♀️😇😚
hunilimom Mentuglale 41+1 de doğum yaptım sabahı suni alicaktim gece suyum geldi yine suni aldim😂 haftam buyuk olduğu icin ve sancım azdı son 1saat zordu kafası tam oturmamıştı yan duruyordu sancı geldikçe çömeldim karnımı ovaladım öyle tam yerini buldu o bir saat içinde de doğumum oldu suyumun gelmesinden sayarsak 12saate doğumun oldu suni takıldıktan da 5 sat sonra sonra doğum yaptım o Arada eve gittim duş aldım biseyler yedim geldim
MutluAnnnecik Mentuglale ayy ne bileyim benimki suni sancıya bile tık demedi 4 saat aldim gram agrim olmadi güle oynaya sezaryene gittim 😄😄 cok şükür kucağıma sağlıklı şekilde aldim ama demek istediğim su erken kanala girdi diye hemen geliyor olarak umutlanmayın girmese de normal.dogmayacak demeyin o isler oyle degil 🤭🤭
Mrvkckk Mentuglale 32 🤦♀️ suan 35+6yız doktor cok ayakta durma egilip kalkma dedi. Dünde nst cekti sancım cıkmadı ama bakalım🤷♀️
Mentuglale hunilimom oooo baya da beklemiş senin bebiş 🐣👶🏻 Ne güzel almışsın kucağına inşallah darısı bize olur ya doğurmak istiyorum artık 😣
Mentuglale hunilimom doktorum bugün bana çarşambaya kadar doğmazsa sezeryana alacam dedi 40 haftalık oluyor herşeyi de normalmış suni verecek imkanım yok dedi gittiğim hastane özel olmasına rağmen . Bende pazartesi başka hastaneye görüleceğim
Mentuglale MutluAnnnecik evet benim arkadasım 39+4 ken normal muayeneye gitti ve doğuma aldılar açılması kanala girmesi falan yoktu suni verdiler iki gün kıvrandı kız ama normal doğum yaptı
MutluAnnnecik Mentuglale iste cevrem beni çok umutlandırdı 1 haftaya kalmaz doğurursun dediler ama nirdeee 😄😄 cok kafaya takma sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşaallah ❤❤
hunilimom Mentuglale neden suni vermiyor çatın felan mi müsait değil açıkçası bana biraz para almak icin kolaya. Kaçıyormuş gibi geldi Eğer sende veya bebekte bi sorun yoksa
Mentuglale MutluAnnnecik doğunca gösterecem ama ben ona gününü çıkaracağım acısını 😂😂😂😂 anneyi bekletmek ne demekmiş görsün sıpa 😂