Merhaba bayanlar, 36.haftama yeni girdim kızım olacak. dün kontrolde bebeğimin kilosu 2730 grm boyu ise 44 cm. Boyu 2 hafta geriden takip ediyormuş. Üzüldüm açıkcası benım ve eşimin boyu uzun. Ultrasonda yanılma payı oluyormu sizce🙄tabiki sağlıklı olmaları en büyük isteğimiz🥰 sizin bebişlerde durumlar nedir😇