Edauysun 30. Haftada yalancı sancılar başlamıştı kasıklarımda sğrı böyle regl olcam gibi sonra hafta geçtikçe bebeğin kasılmalarını hisseder oldum toplanıyor bi yerde ki bunu 36. Haftada doktoruma söylediğimde çok iyi öyle olması demişti doğum pozisyonu almış
- Olduk hala toplanıyor ama ne gelen var ne giden 😀