Acemiy oluyor canım şu an yazarken taş kesiliyor mesela işin gıcık kısmı kıZım böyle gerildikçe benim beynime basınç oluyor zonkluyor patlicak gibi oluyor 🤯😭
doktoruma söylemiştim o zaman bende 37ydim iyi birşey öyle yapması demişti pozisyon almış bebeğim şu an 38+4 üm hala devam kasılmalara 😊 açılma sancı birşey de yok