Herkese merhaba bende oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum 11 haftalık hamileyim daha önce 3 kez düşük yaşadım ama son 2-3 haftadır iğneyi bulmakta çok zorluk yaşıyoruz yaşadığım yerdeki bütün eczaneleri gezmeme rağmen depolarda olmadığını söylüyorlar diğer iğne markalarını da bulmak zormuş iğneyi bulamazsak yine birşey olcak aynı şeyleri yaşayacağım diye de çok korkuyorum Allah yardımcımız olsun