Sonyazzz Yeni doğum yaptım doktorum 1 ay daha igneyi kullamamı söyledi, bu güne kadar iyi kötü bulduk fakat şuan hicbiyerde bulamıyoruz çözüm bulan var mı bu duruma
Seyma42 Sonyazzz canım aynı sorun bizde de var bu tür iğneler korona tedavisinde kullanılıyor muş bugün doktordan geldim yerine hibor 5000 verdi onu kullancaksın sağlık bakanlığı eczanelere verilmesini kısa süreliğine yasaklamış doktorunuzla görüşün yerine farklı bir iğne öneriyor
Pankek Sonyazzz Ben başka şehirden kargo ile getirttim, en son da ilçedeki eczanelerden birinden getirttim. Edirne’den Kars’a arayın eczaneleri kargo ile gönderiyorlar
Alindaa Sonyazzz Sonyazzz Seyma42 bende oksapar 6000 kullanıyorum doktor banada bulamazsan hibor 5000 kullanabilirsin dedi.Siz oksaparın hangisini kullanıyordunuz 4000 mi 6000 mi?
Selen2688 Seyma42 merhaba bişey sormak istiyorum size bende kan sulandırıcı kullanıyorum 1 haftalık kaldı iğnem acaba doktorunuzun verdiği yeni iğne kolay bulunabiliyor mu sıkıntı çıkmıyo dimi doktora çarşamba gidicem büyük ihtimalle benmde iğneyi değiştiricektir bulunamadığı için
Alindaa Seyma42 bende oksapar 6000 kullanıyorum doktor banada bulamazsan hibor 5000 kullanabilirsin dedi.Siz oksaparın hangisini kullanıyordunuz 4000 mi 6000 mi?
Pankek Sonyazzz Doğumun bittiyse kanaman rahat olsun diye demiştir. Ama aspirin falan gibi kan sulandırıcı emzirmeyi etkilemiyorsa vermez mi doktor ?
34bebe34 Oksoparmı bende var ama kullanmadım eczaneden esim 4 kutu almısdı 10 tane kullandım birakdım büssürü de para verdik isteyene sayabilirim. Sizin işiniz görülür hem
34bebe34 Riskli gebelik de kullanılıyor us bebek ile anne arasında bagı güçlendiriyormus kullanmadım iyimi eddim bilmiyorum suan 34+5günlük bebişim
34bebe34 Rumit size numara atayım ama nasıl atayım herkes görmesin sadece siz görün öyle bir uygulama varmı. Kac kutu lazım bende 4 kutu var.
Selen2688 Seyma42 baktm oksapara göre uygun canm 🤔 bide raporunuz yok mu bizim raporumuz var o şekilde alıyoruz