Helllooo beybiler🐣36 haftalik hamileyim canlar su ana kadar yani gebe oldugumu bilene kadar hep epilasyon ve agda yapiyordum hic jilet kullanmadim cunku hic sevmiyorum cok canimi yakiyor hemen yarin kasinti felan oluyor. Simdi isim daha zor cunku onunla bile yapamayacgm su karnimla nasil egilcem yapicamda.siz ne yapiyorsunuz? Nasil hallediyorsunuz🥺