Bende ikili tarama testi oldum çok şükür temiz çıktı. Ayrıca radyasyona maruz kalabileceğiniz bir durum yok. Cahil insanların cahil laflarına inanmayın. İkili tarama testinde kan veriyorsunuz 10-15 gün sonra sonucunuzu öğreniyorsunuz. Bebeğinizde down sendromu var mı, herhangi bir zeka geriliği varmı ona bakıyorlar. Eğer şüpheli bir durup saptanırsa karnınızdan amniyo sıvısı alınıp detaylı olarak o sıvı inceleniyor. Zaten dünya rasyasyon altında. Neyden kaçabiliriz ki?