Mmmerve123 Mervealptaha hamileyseniz evet başlamanız gerekiyor yazı gelmesine gerek yok dün C.Başkanı açıkladı çünkü
Kbrakbra Mervealptaha ben sabah görüştüm öğleden sonra genelde gelicek bilgilendrme yapılacak dediler
3543Zz Mervealptaha bende kamudayım 23 haftamdayım dün cumhurbaşkanı açıkladı kurumları kendi insiyatifine bırakıyorum diye kurumumdan haber bekliyorum ben kurumunuz bildirmeli bu durumu size çagirmadılarsa bekleyebilirsin
Researcher_mother Mervealptaha bugün sorumlum yazdı henüz resmi bi yazı ve genelge gelmediği için idari izinlilerin izinleri devam ediyor diye yazı gelince bilgilendirme yapılacakmış.
hayalmehlika CKaya Cumhurbaşkanı işe gideceksiniz diye açıklama yapmışken, gitmekten başka çaremiz yok.
Feyzaness CKaya yolun daha başında olduğum için elimden bişey gelmiyor maalesef , gideceğiz işimize 🥺dua edelim bu süreç hepimiz için hızlıca ve güzelce geçip bitsin ☺️💕
Researcher_mother CKaya hastaneye yazı gelene kadar bekliycem başhemsire oyle dedi umarım insiyatif gösterirler
Akg Mervealptaha bu aktarma ne oluyor 32.de alınan rapor yetmiyor mu bu izne devam etmek için biraz açıklar mısınız bende 32.de alırım diye düşünüyordum da daha 20.hafta dayım
Canvecansu hayalmehlika C.başkanı idari izin verirken de bizim kurumumuz bekleyin yazı gelsin demişti. Şimdi de yazı gelecek ve öyle başlayacağız tabi
CKaya Feyzaness bana 3 ayın dolsun öyle başla dediler . 1 hafta sonra doluyor çok farketmiyor ama bi araştır senin de yeniyse
hayalmehlika Canvecansu sırf başlatmak için cumhurbaşkanlığı açıklama yaptı daha ne istiyorsunuz bile diyebilirler. Her şeyi beklerim bunlardan
Mervealptaha Akg devlet size ister 32 haftada ayrılın ister 37 haftada ayrılın diye soruluyor. Eğer 32 haftada ayrılmak istemezseniz 37 dr kendi ayrılıyor ve o çalıştığınız 5 haftayı doğum sonrasına ekliyor.
3543Zz Mervealptaha bizde onlarla birlikte ayrıldık ya ekstradan bizi söylemediler bende haber bekliyorum kurumdaki personelin yeterliliğine bakıp çağırıp çağırmayacağını söyleyecekler en azından benim böyle
Bbusra34 Beni bugün aradılar Pazartesi işe başlıyacağız ama daha ortada genelge de yok duruma göre bakılacak denildi