edaaedaa33 Muberraonur benimkini 1 ayda artırdıgına gore işe yarıyo demekki ☺️ karpuzu ölçülü yiyin ama çok şekerli oldugu için erik bol bol yiyeblrsinz denemkte fayda vardr sizin içinde
Ssz Muberraonur ben 5 gün hastanede yattım ve bol bol dinlendim ve protein ağırlık beslendin 4 ustunde dedi dr siz aspirin ve kan sulandırıcı kullanıyormusunux
Ssz Ben inanmıyorum havuç suyuna diyer gıdalara bu fizyolojik bir durum ilk kızım da böyleydi suyu hep az ve gelişimi geriydi 37 haftalık 2 kilo doğmuştu bu gebeliğimde de aynı ve bunda o kadar iyi besledim ve organik ve aspirin ve kan sulandiricı kullanmama rağmen suyunda azalma ve gelişimine gerilik oluştu çok dua etme lazım şimdi ben hafta 3 nst hafta bir takip ediliyorum inş selametle doğum olur
Neslihankk Muberraonur dr kağan kocatepe bi canlı yayınında açıklamıştı hic alakası yokmuş havuç suyunun kuzum içmek faydalı ama amniyon sıvısını çoğaltır bilgisi yalanmış 🤷🏻♀️
Ssz Muberraonur yok almadılar gittiğim hastane çok kötüydü sadece 3 ay sarılık geçmedi küçük doğan bebeklerde ve gelisme geriliği olan bebeklerde olurmuş çok şükür 8 yaşında çok iyi yoğun bakım yeni doğan hastane araştırın benim kızım sadece iki kez hastanede sarılık icin yatmıştı zor günlerdi geçti çok şükür
Selin648 Muberraonur Doktor plesenta ile alakalı dedi bende bilmiyorum çok üzülüyorum sağlıkla alırız inşallah bebişlerimizi kucağımıza
Muberraonur Selin648 benimde plesentadan kaynaklı canım şimdilik takipte olucam eğer beslenmesi durursa gebeliği sonlandırırız dedi inşallah beslenirler 🤲🏻
Gokselin Muberraonur ben 2 gün önce kontrole gittim benim de fazlaymış ben bir hafta boyunca sırf meyve ile beslendim çok düşkünüm ondan kaynaklı olduğunu söyledi doktor karpuz kiraz ve kavun yedim birde dondurma bunları çok az tüketmem gerektiğini söyledi yoksa daha fazla artacağını söyledi
Muberraonur Gokselin aslında dediklerinin hepsini tükettim gebeliğim boyunca neden benim az anlayamadım
Gokselin Muberraonur valla ben biraz kiraz hastasıyım kiraz zamanı başka yemek falan aklıma gelmez benim sırf geçtiğim hafta 6-7 kilo tükettim doktorda bana yemekten 2.5 saat sonra 10 tane tüket dedi
Melmel35 Gonay yok doğru olan 5 25 arası zaten, arkadaşın paylaştığı tek cep diyor,ama dopplerde doktorlar 4 cep ölçüm yapıyorlar toplamının ortalamasını alıyor makine. Onun da 5 25 arası olması gerekiyor. Benim de 7cm falan şu an 33. Hafta
Melmel35 Muberraonur sizin paylaştığınız tek cep ölçüm :) dopplerde 4cep ölçüm yapılıyor ve toplamının ortalamasını makine alıyor. O yüzden 5 25 cm arası olması lazım :)
Muberraonur Melmel35 banada doktor tek ceple ölçümünü söyledi 3.8 cm diye sizin dediğiniz ölçüm nasıl oluyor
Muberraonur Melmel35 sürekli Amniyotik sıvı tek cepte diye ölçüm yapıp yazıyor perinatolojiye görünüyorum birde ben 4 adet cebi toplamıyor 🤨 farkeden mi peki aynı şey değil mi