Benimde 37.haftada azalmaya başladı 39+6 ya kadar bol su karpuz içerek devam ettiridm ama doktorum hee iki günde bir çağırdı, bugün ise hiç suyu kalmadığı için sezeryan oldum ve bebek kakasini yapmıştı su önemli normala doğum diye çıktığım yolda sezeryan oldum.