Hanifeanli Kızlar 12+4 olduk bugun dün ultrosana girdim ve bebeğimin cinsiyetini öğrendim oğlum geliyorrrr benim gibi erken öğrenen var mı 😁😁😁
Kayraesra Hanifeanli ben dün gittim hafif bi çıkıntı vardı ama kizlardada olabiliyor dedi %60, erkek diyelim %40, kiz diyelim dedi bakalım hayırlısı 🤗 buarada allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza almayı nasip olsun 🤲💕
Adaa41 Hanifeanli Ne güzel 12. Haftada söylemiş. Ben gittiğimde 14+3tü ve söylemedi bi dahaki gelmeniz de söylicem dedi ölcem meraktan 😔 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Hanifeanli Esratpll bana tahmın demedı oglun gelıyor hayırlısı olsun hepimizınkını bize bagıslasın inşallah 🌹
Hanifeanli Adaa41 özeller söylüyor aslında devlet soylemıyor 😐😐halbuki bellı demekki saglam almak için demiyorlar
Eliffefee Hanifeanli banada erkk demıştı 16 haftalığm şuan dün kıza bnzıyor artk detaylı ultrasnda net anlaşılır dedi bakalım hayırlısı sağlıkla kuacgmza alalım cinsyt hiç önemlı değil 🙏🏻🥰
Tugbakmsl Eliffefee banada 13 de kıza benzetti 17 de başka doktora gittim bugun acımadı ama kıza benziyor gibi dedi biraz daha bekle kesinleşsin dedi bilemedim
Hanifeanli Tugbakmsl göstermediği zaman Bi kemik varmıs ona bakıyorlar bakalım hayırlısı kızsada erkekse de arlı olucak 😊😊🥰😁
Mom10 Hanifeanli ben detayliya kadar ogrenememistim 😅detaylida doktor goruyor musun dedi evettt kiz dedimm 🥰🥰rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insAllah 💕
bebekveannesi00 12+5 te ogrendim %100 erkek bu da pipisi dedi.Umarim degismez..Boyle vakaalari cok duyuyorum uzuluyorum,asliverise baslayacagim cunku.
Hanifeanli bebekveannesi00 babada oyle dedı değişmez insallah ama alıserıs ıcın 16 haftayı bklemeyi düşünüyorum. Nolur nolmaz