Egemen16 amın canım rabbim senide bir avazda kurtarsın🤲🏻Hıc korkulcak bısey yok canım soyle dusun bebegını rıske atmana ızın vermezler doktorun ebeler yanında olacak senın yapman gereken sadece onları dinlemek ve dedıklerini yapmak tabiki sancılı bi surec oldugu ıcın pek dınleyemıyosun ama soyle dusun dünya kurulduktan bu yana normal dogum var ve saglıklı olanı bu herkes nasıl yaptıysa sende yaparsın emin ol rabbımin herseyı bi yoluna koydugunu dusun sadece ve bebegını kucagına almayı dusun gercekten bebegınızı dusundugunuz zaman herseyi unutuyo insan.bende ıkınmayı cok becermedim acıkcası ılk basta onları dınlemedim sonra bıran evvel kurtulmak ıcın onları dinledim ve 4 5 sefer ıkınmada cocugun kucagımdaydı..emin ol yaparsın💕