Cahan123 benim de yakında haziran 22 de doğumum ama normal dogum istiyorum bende bir yandan da korkuyorum tek basima olucam falan eşim falan da olmayacak yanimda
Sizin bu yazdiklarinizdan çok güç alıyorum gerçekten destek oluyorsunuz
ALLAH c.c razı olsun sizden
Inş tüm annelerin doğumu sizin kadar kolay olur..🤲
Daha öncesinde yürüyüş sıklığınız neydi çok kolay doğum yapmışsınız masaAllahh🤗♥️