Asyaagkcn asakk 😂 burada ise öyle de direk yapılacak işlem al raporu ardına amir saba rapor tutar.😂 mahkemeye verirsin kazanamazsın aah ah.
M55 asakk bunu naısl başardın nasıl güzel bi amirmiş 😄 Şırnak personeliyim ben de ama ek görevlerden nokta görevinden bıktım 10.haftaödayım çok yoruyor düşük risk raporu aldım verdim mecbur
Fatma_ali_38 Hiçbir kuruma yazı gitmemiş genelgeyle alakalı.Mecbur pazartesi gidicez galiba🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Yagmurkoksal_61 Aradılar beni rapor mu alackasn gelecekmsn dediler gelecem dedim eğer durum kötüyse rapor alrm belki bilemedim🙄
asakk Bizim müdürümüz kronik hastalar dahil hepimizin çalışması gerektiğini söyledi bende izin istedim en azından mide bulantılarım bitene kadar izin rapor devam edeceğim. Sonrasında inşallah başlama yapacağım