Bende 11 hafta olduk bulantım var düşük riskim var kanamalarım oluyor be en büyük korkum iş yerinde olursa ne yapacak??? Ve aşırı bunaldım masa bası ek görev gitmicem işe gitsem kafamı dağıtırım ama bulantım ve düşük riskim korkutuyor ? Nereye kadar rapor alacam onu da bilmiyorum ?