Dilara_slm dilara hanim.merhaba 28 haftalikken kızımın karin cevresi 1 hafta geriden geldigi icin doktorum seni calistirmicam artik dedi. Ilkinde 10 gün sonrasinda 17 gun heyet raporu yazip 32. Haftamda beni doğum iznine ayirdi. Hem coklu rapor vermesi sizin acinizdan daha iyi olur. Cunku devlet raporun ilk 3 gununu her seferinde odeme yapmıyor o yuzden 10 gunde 523 tl 17 gunde 1050 tl odeme aldim bilginiz olsun. Hem heyet raporu normal rapordan farkli hakkiniz olmemis oluyor.