Berra20 Ben yurt dısında yasıyorum hamile oldugumu ögrendigim gün rapora cıktım 15 haftaya kadar 15 haftadan sonra hamilelik iznine cocuk dogduktan 2,5 yasına gelene kadar evdeyim ondan sonra krese verip calısıcam turkıyedede böyle seyler olsa keske anneler için