Bediaoflas06 moralini bozma allahtan ümid kesilmez bende bi kere kimyasal gebelik yaşadım kimyasal olduğunu bilmiyordm hiçbir iş yapmamama rağmen iyi değildi gitti b😔şuan 31+5 haftalık hamileyim çok iş de yaptm şükürler olsın rabbime iyiyi hiç ümidim yokken hamile olduğumu öğrendm rabbim her türlü verir yeterki sabır zaman🥰😍❤️en hayırlsını verir