Berfin_kycn hayırlısı neyse o olur ben zaten genelde doktorlaların dıysıyle gec adetım 1 veya 2 hafta kaldığında yumutlalarım tam o zaman olusuyor nasip Allah tan gelen Allaha gıder nasibı varsa dogar buyur yoksa butun gun yatsam fayda yok oncekı de biliyorum 😔