Kader56 Busra_122 canm adetin gecikmedi göğüslerim ağrımaya başladı 2 hafta var adetime icimden yapmak geldi yaptim silik çizgi önceden yaptigimda çıkmazdı silik çizgi
Busra_122 Aynısı bende de olmuştu tek çizgi çıktı ama tabi ben o zamanlar 3 buçuk haftalık gebeydim 5 yafa 4 haftada gösterir genelde testler
Minedemirr Kader56 Şuan daha erken diye böyle çıkmıştır çünkü gögüs ucu ağrısı kesinlikle hamilelik belirtisi çünkü bende öyle anlamıştım. 1 hafta geçsin öyle tekrar yapın bende gecikmeden yapmıştım tek çizgiydi 1 hafta sonra 2 çizgiyi gördüm 🤲🏻🤗
Kader56 Zuhraa telefonla fazla çıkmadı canlı daha görülebiliyor ama resime dikkatlice bakılınca hayalet bir çizgi var
Kader56 Siibeell erken ama göğüslerim adete yakın ağıdır şuan çok erken agiriyor bilmiyorum şüpheye düştüm yaptim dayanamadım
Kader56 D27777 ay inşallah canım dua edin bana çok ümitliyim bu ay inşallah rabbim olmayan herkese nasip etsin🙏
Kader56 geçen ay kimyasal gebelik geçirdim böyle çizgi çıkmıştı 2 gün sonra resim çektim ama beklediği için bukadar kirli görünüyor ilkinde görmüştüm yine silik çizgi
Kader56 Kader56 yanı 2 gün sonra çektim resimi o yüzden böyle ilkindi gordum silik cigiyi kan verdim yüksek çıktı peşinden adet oldum
Aslisah Kader56 benimde aynıydı adetime 3 gun kala yaptıgımda. Sonra hcg için kan verdim 4 haftalık hamileydim. Yani idrarında hamilelik hormonu olmasa o çizgide belirmezmiş. Belki erken olabilir net sonuc için kan ver adet tarihin geçince😊