Anne-adayi34 Sevendays Adet oldum maalesef .. Rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah bu ay olmadı
Kubra1305 Anne-adayi34 Bu testler yerine erken tanı testleri var , eczanelerde oluyo. bidahakine inşallah onu deneyin. Yeniyse bile çizgiler net çıkıyor onda. Bu testler bazen şaşırtıyor insanı
Sevendays Anne-adayi34 olsun cnm hic uzulme onumuzdeki ay Allahim insallah bu guzel duyguyu tattirsin
Ayyucebanu Anne-adayi34 benimde bu şekilde çıkmıştı gidip kan verdim hemen 4 haftalık gebeymişim şimdi 31 haftalığız hadi hayırlısı inşallah hamilesin büyük ihtimalle :)