Anne-adayi34 Merhaba güzel anne adayları ❤️ Ben aranızda henüz yeniyim. Kafam karıştığı için sizlere danışmak istedim. Reglim 4 gün gecikti ve test yaptım sonuç https://hizliresim.com/tJAJ0P bu çıktı. Fakat ara ara kahverengi lekelenmeler oluyor. Bu şekli yaşayanlar var mı hamile miyim yoksa adete çevirir mi kendi kendimi yiyorum hep. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ediyorum rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin inşallah ❤️
Melisa329 Anne-adayi34 be Anne-adayi34 benim de aynı böyleydi silikti baya yani aynısı diyebilirim 🥰 çok yeni olursa böyle oluyor kan tahlili yaptır ben hemen yaptırmıştım 💁🏻♀️😇
Anne-adayi34 Gizemito Ah inşallah ve evet benimde gözler bozuk gözlükle baktım ama insan başa gelince demekki bocalıyor 🙈😍
Sevendays Ikinci cizgi gozukuyor cok net olmasada kan tahlili verin bence ,benimde lekelenme olmustu adet oncesi kasik agrisi ve goguste asiri hassasiyet vardi insallah pozitiftir
Anne-adayi34 Sevendays benimde kaşık ağrım var şu an ve uçuk pembeye döndü lekelenme çok korkuyorum umarım adete dönmez 😔
Anne-adayi34 Minikow şansa arabamız serviste ve anca araba yoluyla ulaşımımız var öyle lanet bir yerde oturuyoruz 😅 umarım vardır yarın inşallah verebilirim çok teşekkür ediyorum 🙏🏻
Sevendays Anne-adayi34 hic korkma ayni bnmde oleydi adet günüm de test yapmistim bende ruyamda hamile oldugumu gormustum insallah sizinde oyle olur
Anne-adayi34 Melisa329 bana ışık oldunuz resmen 🤩 inşallah benimde pozitiftir, rabbim sizlere de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤗
Misssimsek Bence gebelik var. Hemen kan ver ve bir doktora görün. Lekelenmeler belki yerleşme kanamasidir ama yinede tedbir almakta fayda var
Anne-adayi34 Misssimsek Çok haklısınız önce tahlille garantileyip ardından doktora gitmeliyim çok teşekkürler
Anne-adayi34 Sevendays rabbim hayırlısını nasip etsin bakalım fazla da ümitlenmek istemiyorum açıkçası adet olurum diye çünkü kaşık ağrım çok ve pembe renkli lekelenme var 😔
Anne-adayi34 Sevendays Adet oldum maalesef .. Rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah bu ay olmadı