Hulyafuat çok tatlı ve güler yüzlü ve sabırlı biri. İlk gebeliğim ve ilk muayenem bu nedenle zilyon tane soruyla gittiğim halde sabırla dinledi. Evet. Hastanenin kalabalık oluşuna katılıyorum hatta eşime biz farketmeden devlete mi geldik dedim bugün. Ama dr un yanından çıktıktan sonra o kısmı düşünmedim pek. 🙈😇 birde ben hem devlet hem özele gitmekten yanayim çoğu aynı test devlette ücretsiz test sonuçlarımla Dilek hanıma gidip muayene olmayı planlıyorum süreci böyle ilerletmek istiyorum 😇