Ben birdaha sezeryan olmamak için istiyorum ssvd yi. Dr um da destekliyor.üstelik rahim duvarımda ince.ama dr bunun bir negatiflik olmadığı söylüyor.rüptur olması durumunda hemen müdahale edildiği sürece sorunda olmuyor.diğer doktorların dediği kadar büyük bir risk de yok.ben korkmuyorum doktoruma da güveniyorum.çünkü çok ssvd doğumu var. İnş bebeğimde bu şekilde doğmayı isterde bana da nasip olur.