Penaber SSVD riskli bir durum. Her hangi bir komplikasyon olabilir ama daha önce normal doğum yaptığınız için gayet güzel de ilerleyip normal doğum yapabilirsiniz. Bunun garantisini kimse veremez. Sizin durumunuzda suni sancı verilemez. Olabildiğince kendi haline bırakmak ve zorlamamak gerekir. Doğumda bir sıkıntı olmasa da bazen sonrasında sorun olabilir. Ben olsam zaten dördüncü bebeğim ve daha önce sezeryan olmuşum. Sezeryan olup tüpligasyon yaptırırım. Tabi herkesin kendi fikri. Merak ettiğim bir şey var sezeryan yapan doktorunuz ile bu doğumu yaptıracak olan doktorunuz aynı mı?