Ebru3404 ben 37+2 yim doktor sezaryen demedi ama biraz kilolu normal zor olabilir bekleyeceğiz dedi. Ben ameliyat kısmı değilde sonrasında burda okuduklarımdan dolayı korkuyorum 🤷🏻♀️ Ama iyi düşünmek en güzeli ve doğrusu sanırım🌟 ben istanbulda yaşıyordum evlenip izmire geldim,burda doktorum o yüzden ☺️