Mervedoganay Emine-32 amin canım aminn hepinizin inşallah sağlıklı bi şekilde kavuşalım yavrularımıza🤲💙
Emine-32 Gul-08 doktorun iyisini bilir canim sen doktoruna guven bana da benim.ki erken gelmisti ama ideal diyince guvendim kendisine
Dilaemrh Emine-32 Amin darısı başına sağlıkla🙏🦋 merak etme herkeste o korku olur ama birşey hissetmiyorsun merak etme o anı yaşamanı tavsiye ederim😊
Dilaemrh Zilifmom yok hayır sadece çekiştirmeler bazen ama asla acı olmuyor hatta orda uyuyasım geldi😊 teşekkür ederim darısı başınıza sağlıkla🙏
Emine-32 Rabiast bende o yuzden korkuyordum canim umarim senin de gonlunden gecen guzel seyler seninle olsun 🙏
Ebru3404 Emine-32 korkma bişey hissetmiyorsun hani kan veririz ondan hafif batar batmaz uyuşuyon ağrı çekmeden uyuşuyorsun 2. Olucam
Ebru3404 Emine-32 korkma bence genel anestezi den uyanınca inanılmaz ağrılar oluyormuş benim tavsiyem spinal ol gerçekten