Merhaba dogum 20 temmuz görünüyor 32+2 yim ama o kadar duracağını zannetmiyorum karnim cok kasılıyor toplanıyor bugunde birden bire ne az ne cok sukur gibi birsey geldi daha oncede gelmişti enfeksiyondanmis yarin kontrolum var cok merak ediyorum rahmimde agrilar oluyor ara sıra yuruyemiyorum bile bazen ilk gebeligim cok rahat geçmişti bu sefer baya agir geciriyorum hayırlısı bakalim 😊