Busegulce Ve sıra bana geldi sanırım kızlar pazartesi günü suni sancıyla doğum başlıycak bebeğim artık kilo almıyormuş doktorum da beklemenin anlamı yok artık dedi içim çok değişik korkuyorum heyecanlıyım çok mu zor suni sancı herkes korkutuyor beni pazartesi 39+2 oluyoruz
SeherDere857 Busegulce aslinda dogumu erken baslatmasi icin erken ayrica korkmana gerek yok sancıyi cekeceksin zten erken baslatiyo sadece o kdr
Zehra1k Busegulce ya canım korkutmak istemem seni ama suni sancı çok fena ya normal doğum sancısı suni sancıya göre hiç bişey yani ben ikisini de yaşadım ilk doğumda suni sancı işe doğurdum çok fenaydı ikinci doğumda neredeyse hissetmemiştim yani
Lazanne Busegulce acı eşiği herkesn farklıdır milletin lafına bakıp da korkutma kendini. Pozitif düşün en fazla ne kadar kötü olabilir? Milyonlarca kadın bunu yapabiliyosa sende yapablrsn öyle düşün. Sancıdan kimse ölmemiş sonu güzel olcak yavruna doğal yoldan kavuşcaksn. Güzel avantajlı yanlarını düşün kendini motive et bence.
Ylz34 Busegulce bende 39+2 suni sancıyla dogum yaptım çok endişeliydim korkuyordm ama doktoruma güvendim normal dogumdan çok farkı yok hatta daha kolaydı diyebilirim kişiye göreDegişibilir siz yine içinizi ferah tutun gelip geçecek yavrunuza kavuşacaksınz 😌
Busegulce SeherDere857 suyum da sınırın biraz altında benim doktorum risk almak istemedi o yüzden pazartesiye karar verdik
Aysenrr Zehra1k hiç korkutmadın Valla böyle devam et 👍🏻Hiç korkma kuzucum Normal sancını 10 saat cekeceksen suniyi 2 saat çekersin Milleti dinleme herkesin acı eşiği Faklıdır Vücut yapısı gibi ❤️
2kizanasi Kilo almıyor ama karnınıza geçirdiği bir gün bile çok faydalı değil mi neden öyle karar verdi aceba doktorunuz, başka bişey mi var Sağlıcakla kavuşun, ben 40+3üm pazartesi suni yi konuscaz eğer hala gelmemiş olursa
Busegulce 2kizanasi teşekkürler 🙏🏻 suyum sınırın biraz altında risk almak istemdi doktorum pazartesi tekrar muayene etcek sabah sonra prensesime kavuşacam inşallah
Busegulce Lazanne çoook teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻 Sanırım biraz motive olmaya ihtiyacım varmış
suzan_26 Lazanne Suni sancıdan korkuyorum ama o kadar güzel yazmışsınız ki haftaya kadar hep düşünücektim çok mu canım yanıcak diye ama bu yazınızdan sonra biraz rahatladım 🤲🙂
Busegulce Ylz34 sizin doğum sebebi neydi hem çok korkuyorum hem çok heyecanlıyım sağlıklı sıhhatli kavuşsak bi
Zeyneb51 Busegulce kimsenin lafına bakıp korkma cnm ben ilk kızımda 74 saat suni sancı verdiler e gün tam gece gündüz tabi zor oluyo ama 3 günün sonunda büyük bı mutluluk şimdi yine verelim kızını verecez deseler kabul ederim deil 74 saat 100 saat versinler🤣🤣
Ylz34 Busegulce şu ayrıntıyıda yazayım iyiki doktoruma güvenmişim aklıma geldikçe dua ediyorm iyiki kendi sancılarımı beklememişim dogdugunda kordon boynuna iki defa dolanmışdı öyle görünce çok üzülmüştm
Busegulce Ylz34 bi kaç kişi daha erken filan demiş ama bunu doktorumdan daha iyi kimse bilemez bence bende doktoruma güveniyorum
Ecek Bende 2 haftaya suni sancıyla doğuma giricem benide çevremde herkes korkutuyo ama yinede deneyeceğim.. tabi doktoruma şartlarım olucak 😂 birgünden fazlayı geçerse sancı sürem sezeryana dönecekseniz başlatın demeyi süşünüyorum çnkü bir günden fazla sunş alınca doğurmak için halin mecalin kalmıyor diyorlar ama tabi bilmşyorm herşey hava da şuan kafamda allah hayırlısını versn
HnY Ecek evet hic gerek yok bence kendini de bebegi de yormaya. 1 gun bile aşırı fazla bence yazik günah yani ben olsam 12 saati geçmeyecek sezeryan olalım derdim. 😁
Gldn7 Busegulce korkma canım allah kurtarsın hayırlısyla inşallah her zorlugun ardından güzellikler vardr rabbim mübarek cuma günü hürmetine tek nefeste kurtarsın inşallah
Ylz34 Busegulce benim 3 cm açıklık vardı ama sancım yoktu doktorda beklemeye gerek yok dedi zamanında geldi zaten dedi dogumu öyle başlattık 2 normal dogumdan sonra suni sancıyla dogum çok kolay geldi bana hiç anlmadım nasıl oldu ama kişiye göre degişir tabi
Zeyneb51 Busegulce canım bende açılma olmuyomus doktorun acizligine uğradım malesef ayreten 12 saatte balon yerlestirdiler bana acilmam 4 santim oldu anca 4 günde ve 4 santimle kesip dogurttular doktor çok önemli yalvardigimiz halde sezeryana filan almadılar zaten doğum yaptığım hastaneden herkeste sikayetciymis megmun kalan pek yok
hulyatkknt Busegulce aynen öyle anne karnında ne kadar durması gerektiğine sağlık olarak yorum yapacak kapasitede değiliz doktorunuza güveniyorsanız hiçbir problem yok 🤟