Azemiram Bebikinannesi 2 kere kesin biliyorum ikinci iğnem de 14 temmuz. Valla ben vurulduğum gün kolum yanıyordu sonra bir hafta boyunca kolumu kaldırıp hareket edemiyordum sabit tutuyordum o kadar ağrıyordu ki.
Azemiram Masalin_annesi işte bende bilmiyordum hemde hiç sonradan öğrendim çok üzüldüm ama çok şükür bir sıkıntı olmadı.😘
720berra- Mek78 ben 24. Haftamda ilk dozunu 28. Haftama ikinci dozunu vuruldum hareketleri düzene girince vurulmak daha iyi bişey olmaz ama insan endişelenir hareket etmiyor bi etkisi mi oldu acaba diye