Pankek YUursemin Evet. Zaten 1 ayım kaldı. 36. Haftadayım. 2-3 kadar kullanılabiliyor. Bu hafta veya haftaya yaptıracağım. Biraz oturması gerekiyor
vrndozlem YUursemin ben kullanıyorum sadece saç uçlarıma sürüyorum zaten bir sorun olur mu bilmyorum ama😊
YUursemin vrndozlem bende diplerine sürmeden uygulamayı düşünüyorum ama kimisi “dibi ucu farketmiyor kimyasal kimyasaldır” deyince muallakta kaldım😕
Fatma8988 YUursemin bende 30. Haftamda ilkkez kullandım 3 haftadırda düzenli kullanıyorum😟 nolur ki hic araştırmadımda nasılsa sampuan die
YUursemin Fatma8988 çok kimyasal barındırıyor diye bebişlerimize zarar verir mi acaba diye düşünüyorum 🙇🏻♀️😕
Melodixxx YUursemin kullan ama akln kalacaksa elinden geldiğince saç derine temas ettirme ama içerik be olursa olsn şampuan karışımı oldğu için çok zararlı olmaz bence
Lara44 YUursemin benim 2. Gebeliğim ikisinde de kullandım bir sorun olmaz sonuçta şampuan sadece renk eşitleyici 🙏🏻