Kuzey20_ çok memnun kalmıs canım, yemekleri falanda güzelmis. hemsireler de sık sık gelip gitmisler, temizlikle ilgili bi sıkıntı olmus hemen ilgilenmisler.
epidural yaptırmıstı ona 500 lira ödemis, baska hicbir seye ödeme yapmamıslar. doğumdan 3-4 gün sonra cocuk doktoruna gittiler ona da muayene ücreti almamıslar