Bende doğumu saadet yanımda yapmak istiyorum geçen hafta ilk defa gittim eşim doktor beni tanıyor sandı o kadar samimi davrandı yani son haftalarımda olmama rağmen ilgilendi hatta yarında randevum var gidicem inşaallah muayene 100 normal doğum 2000 sezeryan 2750 nts içinde 36 TL ödedik