4489 Merhabalar 🤗 rica etsem bana bebek arabası markaları konusunda yardımcı olur musunuz 🙏şimdiden teşekkür ediyorum 🙏💓
Zsahin 4489 elele ranger 2 aldım bende dün. https://imgyukle.com/i/yi7cch https://imgyukle.com/i/yi7XJM https://imgyukle.com/i/yi7OZy https://imgyukle.com/i/yi7ik8
durununannesii 4489 kızlar benimde gönlüm hep travel sistemden yanaydı ama kullananlar kullanışlı bulmadığından çok kısa zamanlı kullanıldığından böyle bi ürün gözüme çarptı alıp kullanıpta memnun kalan oldu mu acaba??
Tgcy @ffckizannesi Sydanr güle güle kullansın inşallah ne zaman aldınız acaba ve nerden kaça aldınız sorun olmazsa tabi🙂 bende bugün baktım bana cok küçük geldi neden se 🤦🏻♀️😌
Cydgur Sydanr aldınız mı acaba bende bugün baktım çok beğendim prego nirvana ile arasında kararsız kaldım
RuzgarsMommy Ay bugun karar verdik Vip bebeğe gittik Uppobaby Amerikan mali sağlam basit açma kapama hafif puset ama kucağı hepsi güzel
4489 RuzgarsMommy çok teşekkür ederim 🙏sayenizde bende karar verebilirim inşallah 😂sağlıkla kullanın sizde 🤗
Efnur Benim 2. Çocuğum ilk aldığımız araba ağırdı çok sıkıntı oldu. Hem kabin tipi hemde travel sistem olan bir araba seçtik. GB qbit bebek arabası. Link ekleyebildim mi bilmiyorum ama şu anda indirimde. []
esraskrdn Efnur bobojuniortr diye bir Instagram hesabında bu arabaya çok benzeyen araba üretmişler. Bir bakıp değerlendirilebilir. İstanbul’da olanlar gidip bakabilir ☺️
Merveyunus31 4489 rica ederim canım youtubede bir çift almış ordan karar verdim çok güzel anlatıyorlar izle istersen casual quatro yaz cikar
glsnchll Biz bugün mamas papas ocario aldık uzun arayış ve araştırmalar sonucunda aldık umarım memnun kalırız.