Twinksmom Nlfr61 Ben ağrının 4. Gündeyim hastanelik oldum beyin kanamasından bile şüphelendiler ama yok maalesef geçmiyor tansiyonda değil migren dediler en son
Nlfr61 Twinksmom bana mr cektiler dr damarda bi leke vargibi dedi tam emin olamadi tekrar baska hastanede cektircek
Twinksmom Nlfr61 Yok canım Türkiyede değilim öyle bir seçenek yok akşam 8 de gittik sabah 4:40 ts girdik eve kan tahlili 4 saat sürdü bebeklere baktılar gece sadece
Nlfr61 Mucizelerim2020 sabah agriyla uyaniyorum suan oldugu gibi basimi dönduremiyorum o an seninde öylemi
Gul32 13 haftadayım. Baş ağrısından ağlıyorum bi haftadır artık. Benimki dişten dolayı da ağrıyor olabilir ama bilmiyorum 😔
Mucizelerim2020 Nlfr61 kuzum okadar değil ama gün içinde mutlaka uğruyor bana ve ensemden de girdiği için öksurunce başım ve gözlerim çalkalanıyor resmen 😀