Benim de rahmim kalp seklinde imiş.hamile kaldıktan sonra öğrendim. 17haftamda serklaj yapalım dedi doktorum. Şuan 35 haftamdayim inşallah daha da ilerleriz. Evet bebek sıkışıyor, hatta kafa yapısı biraz sivri dedi doktorum ama çok şükür iyiyiz.insallah ileri haftaları görebiliriz ve sapasağlam kucağıma alırım 🙏🏻rabbim size de şifa versin inşallah.dua edin inşallah hicbirsey olmaz