Brvndkm doktorum bana ilk başta söyledi kalp şeklinde rahmin diye hamile kalmadan önce kadın doğuma gittim ama hamile kalana kadar kimse bişey demedi doktorum öyle diyince korktum bi sorun olurmu dedim olmaz dedi ama internetten araştırınca erken doğum gibi sıkıntıların olabilceği yazıyodu 23 haftaya kadar hiç bi sıkıntı yaşamadan geldik 23. Haftada detaylıda rahim ağzında açılma ve rahim ağzı boyunda kısalma olduğu görüldü 1 hafta sonra kontrole gittiğimde dahada kısalmıştı serklaj yapıldı 24 haftada rahim ağzına dikiş atıldı şuan 26+1 deyiz çok şükür bi sıkıntı yok ama iş vs yapmak yasak biraz yatarak geçiriyorum yani erken doğum riski var çok dua et ben her zaman yatıp kalkıp dua ediyor. Herkes için inşallah hepimiz yavrularımıza sağlıklı sıhhatli zamnında kavuşuruz aklına bunları takıp kendinide bebğinide üzme inşallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın sende canım ♥️