Binefsha bende 36 haftamdayım 1 haftadır bel ağrısı çekiyordum hatta eğildiğimde doğrulamıyordum birde karnımın etrafında küçük kramplar oluşmaya başlamıştı kontrole gittiğimde doktoruma söyledim oda geç bile başladı ağrılarıların hemen magnezyum yazıyorum rahatlatıcak seni dedi 2 gündür içiyorum 2 gündür bişey yok bakalım