Genel olarak 33 ten sonra başlıyormuş bu ağrılar biz 36 olduk benim 34. Hafta da belim ağrıdı bikac gün geçti ama şükür.simdi bigün bacağım ağrıyor bigün kolum bigün başka biyerim doktorlar normal görüyor olacak diyor 😊 nst ye girdik herhangi bi sancı durumu yok. RAbbim Hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin hepimize tatli agrilar bunlar diyelim