ags göstermek değil canım hatta göbüşümü bazen çok seviyorum ya 😄 ama çok rahatsız ediyor nefes konusunda falan daralıyorum diken üstünde oluyorum bazen çok mu sağlıksız yiyorum falan diyorum kendi kendime düşünüyorum işte inşallah en fazla 12 falanla doğuma giderim yoksa sağlığım sorun olabilir 😞